Амаль няма даследаванняў беларускай адукацыі
У Беларусі амаль няма даследаванняў адукацыі. Звычайна буйныя палітычныя і эканамічныя рашэнні прымаюцца на падставе дадзеных, а не толькі экспертных поглядаў. Практыкі кіравання і навучання таксама правяраюцца даследаваннямі, каб праверыць іх дзейнасць.
У Беларусі няма даследванняў:
- якія бы тычыліся эканомікі ў адукацыі (напрыклад, якія інвестыцыі працуюць на паляпшэнні, а якія не; якія эканамічныя эфекты адукацыі).
- выяўлялі бы праблемы навучання, кіравання, працы настаўнікаў і інш. (напрыклад, якія методыкі беларускіх настаўнікаў эфектыўныя ў якіх кантэкстах; якія аб’ектыўныя цяжкасці працы настаўнікаў).
Падзяліцца