Амаль няма даследаванняў беларускай адукацыі

У Беларусі амаль няма даследаванняў адукацыі. Звычайна буйныя палітычныя і эканамічныя рашэнні прымаюцца на падставе дадзеных, а не толькі экспертных поглядаў. Практыкі кіравання і навучання таксама правяраюцца даследаваннямі, каб праверыць іх дзейнасць.

У Беларусі няма даследванняў:

  • якія бы тычыліся эканомікі ў адукацыі (напрыклад, якія інвестыцыі працуюць на паляпшэнні, а якія не; якія эканамічныя эфекты адукацыі).
  • выяўлялі бы праблемы навучання, кіравання, працы настаўнікаў і інш. (напрыклад, якія методыкі беларускіх настаўнікаў эфектыўныя ў якіх кантэкстах; якія аб’ектыўныя цяжкасці працы настаўнікаў).
Падзяліцца
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Leave a Reply

avatar
  Падпісацца  
Абвяшчаць аб