Альтэрнатыўныя мадэлі метадычнай работы ў школе: куратарская методыка і lesson study

Шмат школ ужо адчуваюць, што традыцыйныя метады арганізацыі метадычная работы ў школе не працуюць. Напрыклад, адкрытыя ўрокі часам больш падобныя на фарс. Настаўніцтва паміж маладымі і сталымі не працуе сістэмна. Метадычныя аб’яднанні больш занятыя паперкамі, чым падтрымкай.

У такім выпадку важна знайсці тыя мадэлі метадычная работы ў школе, што могуць прынесці вынікі. Што могуць сапраўды палепшыць заняткі і працу настаўніка, навучальны досвед вучняў.

У якасці такіх мадэляў можна разглядаць некалькі альтэрнатыў, больш ці менш цяжкія ў рэалізацыі. Дзве мадэлі, якія ўжо выкарыстоўваюцца і могуць быць адносна лёгка рэалізаваны ў беларускіх школах:

Школы, якія хацелі бы атрымаць пдапамогу ці кансультацыі, могуць далучыцца да групы ў telegram – t.me/adukavanka (“Внедрение кураторской методики и Lesson Study”).

Таксама вы можаце запрасіць дадатковыя матэрыялы праз гэты сайт (у абмеркаваннях).

Падзяліцца
  •  
  • 1
  •  
  •  
  •  

Leave a Reply

avatar
  Падпісацца  
Абвяшчаць аб