Альтэрнатыўныя мадэлі метадычнай работы ў школе: куратарская методыка і lesson study
Шмат школ ужо адчуваюць, што традыцыйныя метады арганізацыі метадычная работы ў школе не працуюць. Напрыклад, адкрытыя ўрокі часам больш падобныя на фарс. Настаўніцтва паміж маладымі і сталымі не працуе сістэмна. Метадычныя аб’яднанні больш занятыя паперкамі, чым падтрымкай.
У такім выпадку важна знайсці тыя мадэлі метадычная работы ў школе, што могуць прынесці вынікі. Што могуць сапраўды палепшыць заняткі і працу настаўніка, навучальны досвед вучняў.
У якасці такіх мадэляў можна разглядаць некалькі альтэрнатыў, больш ці менш цяжкія ў рэалізацыі. Дзве мадэлі, якія ўжо выкарыстоўваюцца і могуць быць адносна лёгка рэалізаваны ў беларускіх школах:
Школы, якія хацелі бы атрымаць пдапамогу ці кансультацыі, могуць далучыцца да групы ў telegram – t.me/adukavanka (“Внедрение кураторской методики и Lesson Study”).
Таксама вы можаце запрасіць дадатковыя матэрыялы праз гэты сайт (у абмеркаваннях).
1